Concert Luna Amară - Over.

Abea venit de la concert, duşat şi cu ochii sângerii de la atâta fum (da, am ochii sensibili la fum şi apă..). A fost super tare, printre cele mai tari concerte la care am asistat până acuma. Cam pe la ultimele 4 melodii, s-a format şi un fel de mosh pit, mai mult tentativă, hehe. Ultima melodie a fost Folclor. Dacă dura mai mult outro'ul încingeam o horă mare

Am fost înarmat cu multă energie, în ciuda internării recente în spital, a ficatului praf şi a anxietăţii. Cu un tricou cu In Flames şi multă răbdare, căci sound testing'ul le-a dat bătăi de cap băieţilor. Mult headbanging, ceva pogo, moshing, alea alea. A fost super ok. Atmosfera a fost demnă de un concert adevărat, cu toate cu nu eram decât cca. 50 de persoane, cred. Am fost dezamăgit că nu prea avea cine să mă scoată din mijlocul pit-ului. Bine, multe fete, nu s-au băgat aşa mulţi la mosh.
Însă, pe lângă toate acestea, performanţa celor de la Luna Amară a fost pur şi simplu impecabilă. Şi precum au spus şi ei, chiar că nu sunt "1 song band".
Tot respectul pentru băieţii ăştia, sunt extraordinari. A meritat să cumpăr albumul Loc Lipsă când a fost lansat prima oară. Din păcate mă cam lasă bugetul şi nu pot cumpăra şi "Don't let your dreams fall asleep", dar am să mă conformez şi am să îl cumpăr şi pe acesta.
Aş repeta experienţa asta oricând şi n-aş pierde un astfel de event pentru nimic în lume.

Mă ustură până şi fruntea de la atâta fum, cum puteţi fraţilor, puştoaice de 16 - 17 ani, 25 de ţigări una după cealaltă, am crezut că îmi dau cu ceva în cap după ce am ieşit la aer. Îmi arde faţa.

Stop fumatului, hai cu Luna Amară! =D

0 Comments:

Post a Comment