Luna Amară @ Fire Club

Vineri, 18 Septembrie, Luna Amară va concerta în club Fire.
"Concertul va incepe dupa ora 21 (maxim la 21:30, din cauza limitei de ora impusa de cei de la club, respectiv ora 23)" - Cuvintele lui Răzvan.

Restul concertelor şi eventurilor le aveţi la ei pe
blog, care de altfel, îl găsiţi şi la mine la blogroll.
I'll be there. Să nu uitaţi să veniţi şi voi!


În altă ordine de idei, mă cam doare ficatul, deci departe de a mă agita în vreun fel pe acolo, din păcate :'(.
Naiba mai ştie ce mi-au zis doctorii în alea 3 zile cât am stat internat în spital acum 1 saptămână.
E vorba de o anumită "chestie" (că nu ştiu cum să o numesc) la ficat, care este normală între 15 şi 17.
Eu am 67. Cu ajutorul băuturii şi a nopţilor nedormite, am făcut performanţa de a îl întrece şi pe tata la capitolul ăsta, lol.

Irelevant, însă.
Asta nu mă va împiedica în a fi prezent la evenimentele la care mi-am propus să fiu prezent în următoare luni.

Şi anume, găsiţi aici.
Chiar dacă sunt în dubii cu concertul celor de la IAMX.
Nu sunt cine ştie ce fan, dar mi se par foarte ok şi nu cred că o să-mi pară rău de banii daţi pe bilet.

And now, Katatonia - Unfurl



At city centre 9 pm
Just like you wrote
And I try to think about
Snow coming in
Just like before
I will be on stand-by

Releasing the vapour
Into the lung
Letting the wings unfurl
And for a moment i feel young
Icall on the bird
Unfurl

It’s time to choose side now
That’s what you said
When we talked on the phone
So white our eyes
You are still
Are you paralyzed?

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Foarte faina melodia de la Katatonia...

Post a Comment