Nimic special

A trecut ceva timp de când n-am mai postat. Am avut o perioadă mai grea şi m-am confruntat şi cu o lipsă de inspiraţie, oarecum.. Oricum simt că scriu în gol, mi-ar place să fie mai populat blogul, dar eu nu sunt ca domnişoara Alice de la Pro TV care îşi face trafic la blog cu reclamă făcută pe spatele altora şi înjurând de morţi în metrou şi apoi apare clipul cu ea, în mod miraculos pe YouTube. Persoane ca ea îmi provoacă scârbă. Pe YouTube are clipuri cu titluri si taguri cu bloguri populate de pe la noi ca să îşi facă views, gen mircea-badea.ro



Acesta e clipul cu pricina. Îmi pare rău că mă cobor la nivelul ăsta şi îi fac şi reclamă cu ocazia asta.
http://www.youtube.com/user/franconinho <- Acesta este userul ei de YouTube. Ce observaţi la 9 din 10 clipuri? Trageţi voi concluzia.




^ Alt clip stupid. Cu ajutorul căreia îşi face reclamă şi trafic.

Pe lângă faptul că e ceea ce eu numesc "attention whore", e o gură spartă şi o nefrecată, cel puţin după cum vorbeşte şi câtă frustrare este descrisă în fiecare clip al ei, eu nu pot crede altceva. Altceva ce se numără prin rândul lucrurilor pe care nu le înţeleg, este legat de "fanii" acestei fete băieţoase şi ţărăncuţe, cu arfe de fată de cartier. Ce plm vă place la ea, prietenii mei? Dacă ar fi toate fetele din România aşa ar fi vai de capul nostru. N-are nimic feminin în ea, acea persoană scârboasă şi nulă din toate punctele de vedere, e un eşec total, un produs social ieftin.

Acum am terminat cu critica şi cu atacurile la persoane, că m-am coborât destul la un nivel poate cu mult sub mine. Pentru că eu n-am aşa o mare părere despre mine în general, ba din contră. Dar măcar ştiu cum să mă port şi nu-s numai aparenţele de mine. Eu am alte probleme. Şi presupun, nu-s nebun la cap.. Cel puţin, sper să n-ajung niciodată în postura de panaramă ieftină, să înjur în locuri publice ca să îmi fac reclamă la blog! Da folosind meta tags şi titluri ale altor persoane cu trafic ca să mă promovez. Eşti o infectă, fetiţo. Atât!

---

Hai s-o tăiem cu discuţiile despre alte persoane că mă apucă un sentiment egoist, vreau să vorbesc despre mine!

Cel mai aiurea lucru despre mine, este că sunt plin de paradoxuri. Îmi place, oarecum, să vorbesc şi să povestesc despre mine, dar culmea mă consider o persoană foarte neimportantă. Cum vine asta, nu ştiu. Sper să înţeleg şi eu în viitorul apropiat, dar mă îndoiesc. Despre ziua de azi nu sunt prea mult de spus, a fost o zi destul de obişnuită. Acum aş vrea să mă retrag în cămăruţa mea şi să beau. Dar bani de băutură, din pulă! N-avem.

Apropo de limbajul trivial, uneori un cuvânt obscen exprimă mai multă emoţie decât 15 elevate. Îmi place să fiu şi simplu uneori, că până la urmă toată lumea înjură, cu moderaţie sau fără, acuma na.. Să fim oameni cică. Lasă că oamenii mai şi înjură, mai vorbesc şi urât, e important cum ajunge mesajul pe cealaltă parte? Nu ştiu. Toată lumea ar spune că da, eu zic că depinde. Şi dacă eu sunt privit drept o persoană obscenă pentru că mai înjur, pe mine nu mă deranjează, frate!

O luaţi cum vreţi pe mine nu mă interesează prea mult, eu nu mă ascund după false aparenţe. Sunt eu, cu tot cu defecte, cu tot cu calităţi, n-ai să vezi un altul.

Acum închei postul ca de obicei, cu o recomandare în materie de muzică.. Şi postez un clip cu o melodie care mă întoarce pe toate părţile. E şi melodia cu care m-am apucat de In Flames, în prezent una din trupele mele favorite şi de suflet.

In Flames - Satellites and Astronauts



Since the day of my departure
I've been stumbling through reality
I play my symphony in reverse
As I aim for my special path

Be gentle to the tear in this I
Lonesome arms, lost its wings again

Buy me a trip to the moon
So I can laugh at my mistakes
I can see the end from here
From this perspective it looks kind of silly
Satellites and astronauts
Tell me there are greater things ahead

Make me feel like a man
A silent cry from the middle of hell
I - the irony - I promise, I'll be mature
So please, invite me to your shelter again

Been hiding since I heared "never"
Take me back to yesterday, I need to grow

Buy me a trip to the moon
So I can laugh at my mistakes
I can see the end from here
From this perspective it looks kind of silly
Satellites and astronauts
Tell me there are greater things ahead

Steal my mask and make me pay
I need a new skin
I'm going insane

1 Comment:

  1. SoulTaker said...
    tipa aia e ratata......da raaaau de tooooot

Post a Comment